vineri, februarie 19, 2010

PIB pe cap de locuitor

Noroc cu gripa, ca mai am timp şi pentru emisiunile TV! Într-o seara am privit pe ecran câteva cifre prin care se arăta că printre cele mai sărace regiuni din Europa, şase sunt din România, dar Regiunea Bucureşti-Ilfov are cel mai mare PIB pe cap de locuitor.
Am rămas cu gura căscată şi.... am trecut repede pe net. Am intrat pe Wall Street şi am dat de articolul Saracia in Europa: De la nordul-vestul Bulgariei, la Inner London.
Constatări:
1. Cifrele arătate de Realitatea TV nu coincideau cu cele de pe Wall Street!
2. În România cei mai harnici sunt bucureştenii! Eu au cel mai mare PIB pe cap de locuitor! Mamaaaaaaaaa ce hărnicie e în Bucureşti, ....se vede şi la televizor!
3. Regiunile Centru, Vest şi Nord-Vest stau bine!
Explicaţie pentru hărnicia bucureştenilor: Aproape tot ce se vinde în ţara asta, are sedii de bază în Bucureşti: vânzări auto, bănci, vânzări calculatoare, copiatoare, hârtie, gaz, electricitate, totul se plăteşte spre Bucureşti, chiar dacă se plăteşte din toată ţara. În felul ăsta, cum sa nu stai bine cu PIB-ul?
...........................................................................................................................
Luminile vin de la Bucureşti! Zilnic vine o schimbare de la Bucureşti! În ultimele zile am avut discuţii telefonice oficiale cu persoane din Bucureşti! Am fost tratat cu o ...netă superioritate,....cu o netă aroganţă,...astfel încât va trebui să îmi cer scuze celor câţiva prieteni din Bucureşti! Mai mult, acum cu alegerile de la PSD, unii ziarişti au vorbit destul de ironic despre ardeleni....în special despre cei de la Cluj!
Atitudinea mea faţă de cei din Bucureşti va deveni clară: SĂ ŞADĂ LA BUCUREŞTI!Nu o să îmi fie milă niciodată de ei! Nu am de ce!
Sunt suficient de harnici! Nu mai au nevoie de nimic!

2 comentarii:

Anonim spunea...

he he
si eu am vazut aceeasi emisiune si am avut ceva ganduri similare
puterea lor de cumparare e asa ridicata pentru ca sunt cei care fac "afaceri" cu statul si-si iau ferrari etc
legat de bucuresteni, corect, sa stea ei acolo, pana cand i-o lovi un nou cutremur, nici atunci nu-mi va fi mila de ei
stiu, sunt sadic :D

Tivadar Emanuel spunea...

Nic mie nu mi-e mila deloc de ei!!!!!