Pentru urmatorul seminar (săptaminile 28 martie-9 aprilie), vă propun spre dezbatere tema
Inovaţia orientată spre un scop precis în cadrul strategiilor care "creeaza" clientul. Bibliografie de bază: Druker, P. - 2000, Inovare şi spirit întreprinzător. Bucureşti. Editura Teora. ISBN: 973-20-0057-0 (pag. 29÷100 şi 186÷192).
7 comentarii:
am cautat serendibity. de fapt e serendipity. lobontiu mira
Nu am spus nici odata altfel decit serendipity, sau serendipitate. Daca la seminar ne spui si noua e minunat!
Am vazut si eu serendipity cu ceva timp in urma si stiu care e ideea filmului.Am vrut sa stiu de ce ne-ati intrebat la inceputul cursului daca l-am vazut? Ce legatura are filmu cu materia pe care o predati? Sau care e faza cu serendipity?....
Cristinei,
Serendipity filmul, serendipity conceptul şi Managementul cercetarii au o legatura foarte mare.......
Stii,....cel mai important este sa cauţi, să cercetezi,.....pentru ca intotdeauna vei descoperi ceva, uneori acel ceva este altceva decât ai cautat sau cercetat. Poate, daca cauti pe www.wikipedia.org, care este o sursa de informare deschisă, vei intelege explicitarile conceptului serendipity.
Pentru mine este extraordinar faptul ca ti-a trezit interes conceptul.
Deci,.....ai urcat in "trenul" meu!Felicitari!
as vrea sa va mai intreb ceva in legatura cu referatul cu inovarea: despre ce obiective este vorba in referat, din al cui puntct de vedere sa caut obiective?
Cristina,
Tu, observatorul din exterior, cercetatorul, studiaza ceva ce se petrece in firmele din mediul nostru socio-economic. Deci obiectivele sunt ale firmei pe care o identifici ca are aspecte inovative in comportamentul ei pe piata, in raporturile cu resursele etc.
sper ca referatu meu n-a fost pe deplin execrabil. experienta asta m-a ajutat mult. abia dupa ce l-am prezentat si m-a intrebat gabriela detalii, mi-am dat seama pe ce trebuia sa ma axez. oricum mai am unul, nu-i asa?? :). mirra lobontiu
Trimiteți un comentariu