marți, noiembrie 06, 2007

Lamentabila shueta

M-am ridicat de la televizor unde se desfaşura "lamentabila şuetă jurnalistică" a ...jurnalistului Cristian Tudor Popescu în emisiunea jurnalistului Marius Tucă.
Mă oftică creatorii aceştia de opinie...mai ales când nu mai ştiu ce să spună ca să para interesanţi! Pentru "Omul CTP", IT-ul este "un crematoriu de cuvinte" pentru că pe ecran când ştergi cuvântul ...acesta dispare pe veci, nu e ca atunci când îl tai...îl despici cu pixul....dar rămâne pe hârtie.....
După câteva minute...."Omul CTP" (aşa scria pe ecran)...afirma că are spaima de ridicol...
Păi ...mi se pare normal...la asemenea afirmaţii...!!!

Hehehehe! Dacă pentru domnia sa IT-ul este doar atât....cred că mai are multe de învăţat, ca să fie "configurator" de opinie...Mă mir ca nu ciopleşte literele în piatră...ca pe vremuri, ....domnul jurnalist....numit "omul CTP"! Atunci, domnul Tucă nu ar mai fi ascultat foşnetul hârtiei de ziar....şi domnul CTP nu ar mai fi "pierdut" cuvintele ziarului în ţărână...
Ar fi bine să se documenteze că în Word există o opţiune pentru fonturi (litere) numită efect Strikethrough, prin care se poate tăia un cuvânt, dar să îi rămână urmele..... Unele lucruri nu avem răbdare să le pricepem...să le invăţăm... în schimb avem pretenţia de a fi formatori de opinie...de clasă dură!
Şi când mă gândesc că ăştia doi îmi erau cei mai dragi!!!!
Oare chiar aşa ne putem juca cu ideile, cuvintele ...şi noi chiar trebuie să-i credem?
"Credibilitatea ...lamentabilei şuete"!!!!:)

Niciun comentariu: