vineri, mai 06, 2005

Tot studentilor de TCM...

Am stat o săptămâna in expectativa. Am căutat să nu intervin cu nimic. Din punctul meu de vedere nu s-a întâmplat nimic. Prea putine schimbari la faţă....
Unii se întreaba ce s-a întâmplat, alţii aşteaptă intervenţia mea ....atmosferă grea,....încărcată,....după frumoasa întâlnire cu Gabriela şi mai ales după efectele realizate de această întâlnire.
Speram intr-o evoluţie radicală! Aproape nimic! Au fost sărbătorile! Toţi şi-au dorit puţină linişte. Era normal! Unii nu şi-au permis aşa ceva! Nu are nici o importanţă! Viaţa trebuie să meargă înainte, chiar dacă cineva pierde trenul....Lucrul acesta trebuie să-l învăţaţi!
Studenţii mei de TCM, â sunteţi nişte oameni minunaţi, indiferent de cât aţi făcut fiecare! În fiecare din voi există o coardă sensibilă, de care nimeni nu are voie să îşi bată joc!
Unii aţi pus pe blog referatul! Felicitări ! Sunt trei obiective atinse: referatul propriuzis, cunoaştere în blogging şi intrare în blogosferă! Rămâne să faceţi prezentarea! O sa fie bine! Interesant! Nu s-a mai petrecut aşa ceva nici o data! Eu am emoţii pentru voi! Îmi doresc să fie o reuşită!
Cei care nu aţi pus referatul pe blog puteti sa o faceti până în ultimul moment. Nu s-a închis nici o prăvălie!
Dar cu toţii uitaţi că trebuie să faceţi comentarii de specialitate! Şi în această direcţie nu aţi făcut nimic încă! Mai este timp!
Cei care nu aţi pus referatul pe blog o ă vă prezentaţi lucrările la modul clasic: lucrări tehnoredactate, prezentare cu ajutorul retroproiectorului sau a videoproiectorului.
Toţi veţi izbândi!
În rest fiţi liniştiţi, sunt pe aici prin preajmă, .....nu scăpaţi de mine atât de uşor!
Şi aveţi mare grijă de blogurile voastre individuale! Sunt niste copii mici de care trebuie să aveţi grijă.....

2 comentarii:

aiureli.ro spunea...

Doua postari total diferite! STUDENTI DE TCM :un post plin cu termene pana cand... intervale de timp si alte indicatii. Mi se pare ca are un aer de genul: asa si asa si asa, ca daca NU, asa si asa si asa!
TOT STUDENTILOR DE TCM: total diferit... se simte pe undeva ca nerezonabilu' nu mai este cel care ni s-a prezentat la inceputul semestrului... tineti minte ca sustineati ca nu exista altceva in afara de... EU si restu'... nu stiu de ce dar mi se pare ca am intrat cu totii in aceeasi oala... si sper sa stam mult acolo!

Mircea Lobonțiu spunea...

Da! Draga Muresan D! Stii ce este cel mai greu pentru mine? Sa spun unui student ca nu a promovat examenul! E o responsabilitate prea mare.....Mai ales atunci cind imi doresc performanta pentru voi...
Pe de alta parte ai descoperit foarte multe lucruri,...nu imi pare rau de loc,...descoperirirle nu le pot face decit cei care au ceva la bibilica...
Da! De multa vreme multi dintre voi ati intrat in aceeasi oala cu mine....si cu multi altii....
Important este faptul ca sunteti minunati....