sâmbătă, aprilie 02, 2005

Ceva pentru Mg III!

Oare cum ar fi dacă studenţii mei de la Mg. III ar da puţin pe Wall-Street, să mai afle câte ceva despre IMM-urile europene. Ar putea face chiar clic pe domeniul Management din pagina web! Se mai pot afla ştiri în domeniul inovării şi pe aici!
Putem afla câte ceva şi despre Cultura organizaţională şi Integrarea Europeană!
Aţi auzit despre Europaeus? Este Revista de Informaţii Europene pentru Oamenii de Afaceri.
Printre altele vă recomand să intraţi pe Google şi să daţi căutare pentru " inovare + IMM"! Mai incercaţi şi pe scholar.google pe un domeniu interesant: " R&D". Poate cineva îşi alege deja tema lucrării de licenţă! Nu ar fi de neglijat nici termenul "reengineering"! Chiar dacă are conotaţii "deranjante" urechii pentru unii!
Asta pentru această săptămână!

13 comentarii:

Anonim spunea...

Multumim pentru idei si referinte. Ne-au ajutat si in alte domenii decat mg. proietarii. Maria

Anonim spunea...

sunt Selena,MG3.in sfarsit reusesc sa va scriu vreo 2 cuvinte.sa stiti ca pana la urma am inteles ce-i cu nerezonabilitatea asta...atunci sa stiti ca si eu sunt nerezonabila,vreau sa schimb si eu ceva in lumea asta.am inteles ca maine avem un invitat,sper sa ajung.

Anonim spunea...

sunt tot eu,Selena.sper sa nu-mi spuneti numele maine pe la curs.

Anonim spunea...

In sfarsit am inteles si eu ce e cu Wall-Street.Ma gandeam la cu totul altceva(la strada propriu-zisa),dar am descoperit lucruri interesante(stiri la zi,ceva despre turism in Maramures,IMM-uri etc).trebuie sa intru si pe Management daca reusesc,poate gasesc ceva interesant.ne intalnim maine

Anonim spunea...

am intrat si yo pe wall street. interesant. am gasit, in sfarsit si ce cautam pt prezentare. sper ca pe 28 nu e prea tarziu sa-l prezint. am fost ocupata cu jobu` ... de aia n-am prea aparut pe la scoala. sorry.mira lobontiu

Anonim spunea...

Buna ziua! Mi-a placut foarte mult cursul despre "Proprietatea intelectuala". Dar din pacate avem putini profesori care sunt interesati sa organizeze asemenea cursuri, in zilele de azi cand esenta economiei consta in a fi informat la tumpul potrivit. Va doresc un weekend frumos.

Mircea Lobonțiu spunea...

Mira! Usile sunt deschise!
Alexandr! - incerc doar sa fiu "Nerezonabil" in sensul dat de B. Show!

Anonim spunea...

ca sa nu spuneti ca sunt rea,sa nu spun scorpie,va scriu ca am intrat pe Wall Street.am gasit lucruri faine.si sa nu uitati de cursurile alea...asta ca sa nu puneti vina pe mine (in caz ca uitati).v-am reamintit de 2 ori..

Anonim spunea...

uite ca nu scapati de mine chiar daca nu ne mai predati.apropo,pe cand rezultatele?referitor la inovatie,stiati ca in Filipine a aparut inghetata de usturoi?o adevarata schimbare gustologica...mai buna la sanatate decat mult laudata (chiar si de mine)inghetata Alpin.ati auzit de marketing lateral?eu nu,pana l-am auzit pe Kotler explicand,cand a fost la Bucuresti.si a mai vorbit multe...in general cam ca si Christensen-ul d-voastra.directoarea de colegiu

Mircea Lobonțiu spunea...

Draga Directoare de Colegiu,
Am auzit de gandirea laterala a lui de Bono din care s-a dezvoltat si ideea marketing-ului lateral! Zonă periculoasa!
Dar pardon! Nu mai discut! Mama m-a invatat sa nu vorbesc cu necunoscutii, chiar daca sunt simpatici! Mai ales daca nu vor sa isi dea numele adevarat!
Imi pare bine ca te legi de mine! Insemna ca exist si sunt si eu putin interesant in lumea actorilor univesitatii!

Anonim spunea...

eu nu vreau sa-mi dau numele adevarat???greseala.sunt"directoarea de colegiu"Selena,d-voastra mi-ati dat functia asta,asa ca nu va sunt asa"necunoscuta".bine,ca sa nu va"suparati"pe mine,promit ca de acum inainte o sa ma identific clar...ca sa nu creez confuzii

Anonim spunea...

cum va simtiti in vacanta?sper ca bine.inca o luna si gata...

Anonim spunea...

online, free of charge! It doesn’t matter if your enterprise is a purely online or offline venture,