joi, februarie 22, 2024

ANSHIN RITSUMEI - ESENȚA REIKI

 

1.    


La vremea când maestrul meu mi-a predat cursul Reiki gradul I și mi-a dăruit cartea ”Reiki - Universul te iubește” am avut o mulțime de percepții dar  mi-am și pus o  mulțime de întrebări. Am trecut cu multă ușurință peste conceptul Anshin Ritsumei. În timp, recitind notițele,  recitind cartea am subliniat ca fiind foarte important pentru mine următorul pasaj:

Trecând prin multe experiențe. Usui și-a descoperit scopul vieții, Anshin Ritsumei, adică ”Spiritul tău să fie în stare de pace totală, fiind conștient  de ceea ce ar fi potrivit să faci cu viața ta, neperturbat de nimic”.

Acest pasaj m-a dominat în diferite momente ale vieții de după pășirea pe Calea Reiki și a fost prezent în mine ca o obsesie ce trebuia pătrunsă mai adânc, trebuia clarificată, trebuia profund deconspirată.

Poate ar fi de organizat o întâlnire on-line pe temă.

Ar fi participanți?

Niciun comentariu: