duminică, iunie 21, 2009

Cand?

Zău ca nu e vreme de "curăţenie" pe blog!
Săptămâna trecută am fost la Ploieşti şi la Bucureşti, în probleme legate de doctorate!
La Bucureşti am priceput că...universităţile sunt de mai multe feluri: Universităţi de Bucureşti....!!!!!
La Ploieşti am priceput că doctoranzii trebuie să lucreze groaznic de mult, pentru bursele pe care le primesc!
Mâine ...o comisie de evaluare pentru autorizarea specializării Autovehicole Rutiere!
Azi a fost zi de corectare a unor lucrări ştiinţifice care urmează a fi publicate în septembrie! Peste toate mi-am pregătit nucile verzi pentru dulceţă! Sper să nu fie păcat prea mare!!!
...când să mai faci curăţenie pe blog?

2 comentarii:

Anonim spunea...

poi trebuie curatenie...mai ales in cadrul UBM, si mai ales la secretariat..ca doara de ce sa se afiseze o amarata de hartie cu anuntul pentru depunerea cererilor pentru beneficierea unor bilete in tabere dedicate elevilor buni; ca doara aceste bilete trebuiesc pentru neamuri si cunostinte...apoi sa mai ai chef de facultate cand vezi cate "
invarteli" se fac in universitate

Mircea Lobonțiu spunea...

Draga Anonim,

Chiar daca eu sunt supernerezonabil, mi-ar placea sa stiu in detaliu despre ce este vorba, mai ales daca esti de la specializarile de care raspunde departamentul pe care il conduc. Asa ca te invit la o dicutie!