marți, mai 12, 2009

Bucurie

Astăzi m-a felicitat preşedintele Ligii Studenţilor de la Universitatea de Nord din Baia Mare! Sunt laureat cu medalia "Profesor Bologna"! Nominalizarea s-a facut aici,....iar la numărul 122 o sa daţi şi de mine!
M-au felicitat ciţiva dintre studenţi şi câţiva colegi! Ziarele şi-au facut numărul!
Nu îmi dau seama dacă e de bine sau e de rău! Orice succes poate să însemne şi ceva rău!
Cu toate acestea sunt cuprins de o mare bucurie! E vorba de bucuria unei împliniri profesionale la care nu mă aşteptam! De obicei, cei care pot spune cu adevarat ceea ce fac cu studenţii sunt doar absolvenţii,...cei pe care i-am chinuit îndeajuns, astfel încât ...căliţi, să nu le fie teama de nimic şi să îşi înfrunte cu succes profesia! Pe aceşti studenţi am încercat doar să îi pregătesc pentru o profesie,... profesia de înginer! Specialişti devin doar după munca şi competenţele pe care le câştigă prin confruntarea cu profesia!
DRAGII MEI STUDENŢI! VĂ MULŢUMESC DIN SUFLET CĂ MI-AŢI PERMIS SĂ CONTRIBUI LA AŞEZAREA PAŞILOR VOŞTRI PE DIRECŢII PERFORMANTE!

4 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Calduroase si sincere felicitari, domnule profesor!!!

Csuk Andreea Gabriela spunea...

Felicitarile mele le gasiti aici - www.mitrut.blogspot.com
Dar totusi- Felicitari!

laura demeter spunea...

Va felicit din tot sufletul! Acele "chinuri" despre care amintiti dvs sunt cele mai frumoase amintiri din facultate si ma bucur ca am trecut prin ele...Felicitari!

Anonim spunea...

CU SUFLETUL VIBRAND DE BUCURIE SI
EMOTIE va transmit cele mai SINCERE FELICITARI SI.....TOT INAINTE. FELICTARI !Elena Boiteanu.-