joi, decembrie 18, 2008

Cu Stefan Marinca



Astazi a trecut pe la Universitate bunul meu prieten şi fost coleg Ştefan Marinca, actualmente cercetator la Analog Devices în Irlanda. Inventator de marcă, a reusit sa contribuie cu creativitatea sa la dezvoltarea tehnologică a mapamondului!
L-am invitat la Seminarul de Specialitate al studenţilor de la Inginerie Economică. Invitatul aşteptat nu a venit. Ştefan a acceptat prompt, fără nici o pregătire prealabilă.
O conferinţa pe cinste! Studenţii erau interesaţi şi totodată fascinaţi. .....se pot atinge culmi!
M-a şocat un îndemn al lui Ştefan, enunţat la finalul seminarului: "ÎNCERCAŢI SĂ INVENŢAŢI O NEVOIE!"
I-am cerut permisiunea să folosesc ideea sau mai bine spus sloganul!
Imi pare rău că nu am învitat studenţi de la alte specialităţi.

Niciun comentariu: