miercuri, octombrie 29, 2008

Trebuie sa iau bursa...

Context: 29 octombrie 2008; conflicte intre Guvern - Parlament, Preşedinte; bursa a căzut, dar azi este în crestere...., prefigurarea unei crize economice, valuta ...creste-scade....; nu prea ştim ce se va întimpla....Vom afla cu timpul....CINEVA TREBUIE SA CASHTIGE!
Oare cine????

Pe holurile Universitatii, doi studenti ....;
Unul dintre ei este nemulţumit,... Nu a obtinut bursa şi este integralist...A ramas sub linie ...din cauza unui punct...la note! Doar o nota,... dacă ar fi fost cu un punct mai mare....
Nu e stare de disperare! Ştiti de ce? Şi-a promis cu voce tare: DIN SEMESTRUL II O SA IAU BURSĂ! TREBUIE SĂ IAU BURSĂ!
Colegul, ...diplomat,... a încuviinţat şi l-a susţinut:....DA! TREBUIE!
Pentru mine a fost bucurie mare! De ani de zile nu am mai auzit asemenea discuţii!
Da...oameni buni!...dacă studenţii încep să lupte pentru bursă,...cred că începem să intrăm în linie dreaptă!
Mă cuprinde optimismul! E minunat!
Dragi studenti!...Mă bucur pentru voi! ...Sunt mândru de voi! Îmi doresc să nu fiţi doar excepţii!

PS: Nu ştiu cine sunt cei doi studenti! Sunt sigur, însă, că sunt de la una dintre facultăţile de inginerie!

2 comentarii:

Anonim spunea...

In vremea studentiei mele, momentul afisarii listelor cu bursierii devenea un eveniment special, cu o incarcatura emotionala speciala.. Bursa nu era prea mare.Dupa ce achitam caminul si cantina ,mai ramaneau 30 de lei.Imi puteam cumpara o carte -doua sau o pereche de ciorapi de matase.Pastrez toate cartile cumparate atunci,pentru ca banutii aceia, obtinuti cu mult efort,erau primii.

Anonim spunea...

poate va intereseaza si acest blog cu teme educationale:
http://terapeutic.weblog.ro/

cuprinde si niste propuneri pentru un masterat...