joi, aprilie 26, 2007

Dragi Nerezonabilonautzi

Ieri, 25 aprilie 2007, mi-am petrecut ziua în Bucureşti! Fonduri Structurale pentru Resurse Umane..., Cercetare pentru Doctoranzi..., Structuri de Cercetare Doctorală şi Postdoctorală..., etc....lucruri pe înţelesul meu!
Dar.....
Am rugat 11 taximetrişti din Gara de Nord, să ma ducă repede repede la Ministerul Educaţiei Cercetării şi Tineretului.....Abia al 11-lea m-a dus! Restul aveau cu totul alte perspective şi direcţii de activitate! Oare de ce stau sa aglomereze Gara de Nord? Se mai întreabă cineva? Domnul Videanu, în haine aiurea, ar fi dus de la gara cu taxi-ul unde doreşte domnia sa? Poate da! E bucureştean! Dar ....noi...."provincialii"?
Mi-am rezolvat trebile...şi m-am aşezat pe o bancă în părculeţul din spatele Palatului Regal, să mănânc sandviciurile puse de "nefasta" mea.....că nu dau bani pe aiurelile de Bucureşti! Se uita o doamnă ...profesoară de Bucureşti (că doar m-am întâlnit cu dumneaei) ca la ULTIMUL MILOG DE PE PĂMÂNTUL BĂRĂGANULUI!
........................................................................................
Văzând cele spuse mai sus ,...mi-am luat ziarul meu..."Gândul", că şi aşa ...pentru mine nu gândeşte nimeni!
Bucuria cea mare a fost să dau de articolul "O ora de neliniste si umilinta pentru bloggerii francezi la alegerile prezidentiale"....
Şi am dat de Karl Zero, un tip tare dur în raporturile cu viaţa! Ce mai!
Tare îmi e că acest articol nu a trecut prin mâna lui Cristian Tudor Popescu! De ce? După titlu! Cu tot titlul, nelalocul lui, articolul mi s-a parut foarte important! Autorităţile franceze se tem de ceea ce poate deveni bloggingul! Este primul semnal de manifestare a puterii bloggerilor! Poate că titlul articolului este umilitor pentru bloggeri, dar continutul nu! Articolul recunoaşte că bloggerii devin puternici! Mass media ,...cred că trebuie să îşi ia adio, de la ceea ce se numesc....a patra putere! Dar nealeasă de nimeni!
Bloggingul, va deveni puterea adevărată, care nu se câştigă prin anunţuri mortuare, care nu se câştigă prin reclamă, care nu se bazează pe aparteneţa şi subjugarea politică!
Chiar mă gândeam că în urmă cu câţiva ani bloggingul era foarte blamat de mass media! Acum, întreaga mass media are ca suport câte un blog. Ziarele, unii "maeştrii" ai cuvântului ...au câte un blog, ca să îşi menţină brandul! Fain, tare fain! Parcă văd, că în curând va apare o lege, prin care doar persoanele autorizate de ...un CNA...vor putea să ţină un blog!!:)) Asta ca să nu abatem cumva minţile oamenilor de la ceva directivă de urmat....
Azi am dat o googlerizare pe "Nerezonabilul profesor"! Spaimă! 13.000 de articole! Spaimă!
E bine! E bine că bloggerii devin o forţă! Mai tre' să ajung să stau de vorbă cu cei de Bucureşti, să văd, să simt ce este în capul lor....că pe ici pe colo se mai adună, după cum postează Manafu! Şi ...ştiţi cum e....Soarele poate răsări doar de la Bucureşti! :))
Oare de ce se tot aduna?
Oare ce or fi dorind să facă?
....................................................
Oare cei ce mă citiţi ...nu deveniţi, fără să vreţi..."nerezonabilonauţi"? Cine ştie?
Aşa că... ar trebui să dau acestui post titlul "Dragi Nerezonabilonauţi"!

Niciun comentariu: