duminică, decembrie 04, 2005

Reflectii cu ...Stevie Wonder

Ultima vreme?
Superocupat! Sau ...mai precis ..."procrastinator"!
Zilele trecute mi-am platit pentru încă un an, "vama",... timpului! Am implinit încă câţiva ani peste jumatatea de secol! Mi-am amintit, că in urma cu multi ani, chiar în noaptea când împlineam optsprezece ani, (cea mai frumoasa vârstă a oricarei vieţi) am scris într-o agenda: "Astazi am împlinit 18 ani! Şi ce dacă?" Cam douăzeci de ani mai târziu am regăsit agenda! Stiu că în acea zi am fost trist pentru faptul că nu am scris mai multe din cele ce le simţeam la optsprezece ani!
...................................................................
Zilele trecute, m-a intrebat un student de ce nu mai sunt atât de activ pe blog! Mai apoi m-am întrebat dacă nu cumva lipsa mea de activitate i-a condus şi pe ei la comoditate.......Şi cred că avem cu toţii multe de spus,...multe de scris,...de comunicat!
Azi am facut putină ordine prin blogul meu! Totul va fi scris in ordinea cronologica. Nu mai am domenii, în afara Studentilor mei de TCM. Aici vor posta ei , ceea ce au de postat mai interesant pentru ei înşişi ca şi comunitate! În rest, nu mă voi mai adresa doar studentilor mei de TCM si celor de la Managementul Firmei. Sunteţi bineveniţi toţi cei care credei că merită să citiţi cele scrise pe aici. Adevarul este că eu mai am un blog, ..."Clepsidra cu gânduri", ... un blog al gândurilor intime, fără adresant! Uneori mă refugiez pe acolo!
..............................................................................................
Când un student te intreabă de ce nu mai scrii pe blog, este foarte important! Înseamnă că cel puţin pentru un om a fost important ceea ce ai scris! Şi mi-am dat seama de acest lucru, ....doar acum ....când scriu aceste rânduri şi...
...în fundal e....Stevie Wonder!

Niciun comentariu: