sâmbătă, aprilie 28, 2007

Oare

De câteva săptămâni mă tot gândesc de ce oare nu am comentarii la posturile mele?
Mie mi se par interesante ultimele posturi!
Dar poate că sunt imense prostii!?
Totuşi sunt urme că unii se opresc mai multe minute asupra blogului! Cine ştie!
................................................................
Poate ar trebui să ma apuc de fotbal,...sau poate...de politică?
De asta o să mă apuc, doar atunci când Constituţia va prevedea alegeri uninominale pentru Parlament, să ştiu pe cine aleg! Să ştiu pe cine să blamez la o adică!
Dar de ce să se impună responsabilitate nominală asupra unui reprezentant al nostru, al "prostimii"? Dacă responsabilitatea e în oala mare a unui partid, ca alegător nu te poţi bate cu partidul! Şi parlamentarii ştiu, ...ar trebui să fie mai responsabili dacă ar fi aleşi prin vot uninominal! Dar ce? Au dumnealor nevoie de asumarea răspunderii şi de probleme de responsabilitate? Nici vorbă!
Pai,...atunci de ce să îi votez şi eu! Nu mai merg la alegeri!
Dar la referendum, mă duc! Mă duc, pentru că trebuie să ajung la o clarificare privind viziunea mea despre cele ce se întâmplă! Pe urmă gata! Doar când vor fi voturi uninominale!
........................................................................
Nu sunt de acord nici cu ideea de a-mi alege nişte reprezentanţiîn Parlament, care să aleagă Preşedintele, ....pe baza unor înţelegeri, bineînţeles, manipulate! Hehehe! Când aleşii vor alege Preşedintele, cu siguranţă vom putea ajunge la similitudini cu vremile, ....nu de mult apuse!

Oare ce e de făcut?

Niciun comentariu: