miercuri, decembrie 25, 2013

Felicitari pentru CRBL!

CRBL a lansat o minunată piesă, care este demnă de a fi imn al unei noi generații. Păcat că pentru mine este prea târziu! Drgă CRBL... faci parte dintre cei care insufli un nou spirit celei mai tinere generații,...adică celei care va fi adevărata generație nouă ...în curând! Felicitări pentru România nu-i jucăria ta!

Un comentariu:

ales121212 spunea...

Salut Mircea,
Am fost invitat vineri 28 nov.2014 să susțin o lecție deschisă demonstrativă la o clasă de învățători pe tema Medii colaborative. Poți vedea aici http://www.scribd.com/doc/248662415/CercPedagogicINFOrmatica ce a cuprins. M-a determinat însă să caut vechi preocupări, atitudini, comentarii. Așa am găsit toate ciorovăielile noastre de prin 2004 cand sub directa îndrumare a D-nei Gabriela Avram descopeream blogosfera. Îi mulțumesc ei și vouă mai ales pentru faptul că văzând efectele utilizării instrumentului BLOG bine utilizat în invățământ, abia acum tinerii profesori s-au mai trezit și participă în numar mare (35 de participanți am avut eu ieri) la Cercul pedagogic.
Ce mai faci? nu am mai dialogat de mult timp... Aștept să-mi spui cu ce te mai ocupi, ce ai mai realizat sau cum îți petreci concediile (preocupări intelectuale) sau dacă te-ai apucat de vreun hobby mai vechi (eu la 63 de ani vreau să mă apuc de stupărit-am o casă la țară, voi face cursuri și la pensie am de lucru ;))
Îți doresc să fii sănătos și să auzim numai de bine.
Sărbătorile Crăciunului cu sănătate și bunăstare iar Noul An să fie mai bun ca ultimii 10.
Cu prietenie, Sebastian