duminică, noiembrie 22, 2009

22 noiembrie 2009

22 noiembrie! Alegeri prezidenţiale! Referendum pe doua teme: reducerea numărului de parlamentari şi Parlament unicameral sau bicameral!
Trebuie să avem preşedinte! Deci, trebuie sa mă manifest!
Consider că numărul parlamentarilor trebuie redus! Trebuie să mă manifest!
Dar vreau Parlament bicameral!Trebuie să mă manifest!
..........................................................
Multe fraude, prezentate pe posturile TV! Turism electoral!
Poliţiştii opresc automobilele! Oare ce întreabă?
......................................................
Exit -Poll pe net! Oare de ce? Păi nu suntem o societate informatizată?
..........................................................
Mi-am amintit de fanarioţi! Oare suntem români? Ce semne de întrebare privind demnitatea de români trebuie să îmi pun?
..........................................................
Pardon! E prima zi după Scorpion! Suntem în Săgetător!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Spre deosebire de dumneavoastră stimate domnule profesor, şi de aproximativ 50+...% din cetăţenii cu drept de vot din ţara aceasta, eu nu m-am "obosit" să mă prezint la urne. O să mă criticaţi probabil, unii chiar au facut acest lucru, dar mi-aş permite (dacă se poate desigur) să vă adresez o întrebare simplă : Cum se face că toată lumea afirmă cu tărie că este timpul pentru o schimbare, idei noi, concepte, strategii de dezvoltare durabilă, iar la finalul scrutinului constatăm cu stupoare că ne conduc aceeaşi oameni, lipsiţi de pregătire, moralitate şi bun-simţ ? Nu ştiu, probabil sunt de vină sacoşele cu zahăr sau orez distribuite pe la ţară, persoanele care au aşteptat câte 5 ore la cozi interminabile (pentru a-şi exprima un drept constituţional desigur), sau şoferii de microbuze care au făcut posibil ca aceeaşi persoană să voteze în două secţii de votare, etc...Aşa că am preferat să-mi petrec ziua de duminică acasă cu familia, ei au fost şi la vot, dar eu...aştept să merg în turul II.

Mircea Lobonțiu spunea...

Draga Marius,nu critic pe nimeni! Problema pusa de tine e ste foarte simpla.Toti cei cu studii superioara, deci de factura intelectuala, au votat o forma de schimbare. Problema insa este mult mai simpla! Schimbarea inseamna incredere, capacitate de a admite schimbare, schimbare nu inseamna neaparat securitate sociala....etc.! Cine sunt cei care pot admite schimbarea? Doar cei 20%, care poate au votat pentru schimbare profunda! Uneori se pune doar problema schimbarii de persoane, ca acum! Vedem dupa turul II...dar nu vreau sa devin implicat politic!