marți, decembrie 18, 2007

Studentii mei

Postul "Studentul meu" a stârnit interes. Sunt multe comentarii pe acest post.
Aşa că lansez niste teme importante pentru studenţii de la inginerie:
Cum ar trebui sa învăţăm?
Cât ar trebui să învăţăm?
Ce ar trebui să învăţăm?
..... pentru a fi performanţi pe piaţa muncii!
Pe această temă îi aştept pe absolvenţi şi pe studenţi! Numai aşa vom putea aduce viaţa noastră pe un făgaş normal!
Sunt curios câţi o să mă înjure!!!
...............................................................
P.S. Asociaţia Studenţilor în Inginerie Economică şi Management din Baia Mare a luat fiinţă prin sentinţa juecătorească! Succes !

2 comentarii:

rojaalexandru spunea...

Buna ziua,

Intrebarile sunt bune, cred ca ordinea ar trebui sa fie putin diferita, si anume:

CE ar trebui sa invatam?

CAT ar trebui sa invatam din CE trebuie sa invatam?

CUM ar trebui sa invatam din CAT ar trebui sa invatam din CE avem de invatat?

Raspunsurile la aceste intrebari sunt grele...
de ce?
Pentru ca suntem o societate bazata pe cunoastere si invatam mereu.

Cu stima,
drd. Roja Alexandru (junior) de la Timisoara

P.S. Mi-ar place sa va mai vizitez in vacanta asta pe la Baia Mare sa va spun ce am mai lucrat pe la teza mea de doctorat.

Mircea Lobonțiu spunea...

Sanducule!
Esti asteptat!Da o veste inainte!