joi, iulie 19, 2007

Pe la Graz






Zilele trecute am efectuat o vizită exploratorie la Universitatea Campus 02 din Graz, pentru a pune la punct un parteneriat cu obiective clare pentru următorii trei ani, cu foloase pentru studenţi, pentru colegii mei şi în special pentru instituţia noastră universitară. Alături de mine a participat unul din doctoranzii mei, Vlad Diciuc. Prietenii noştri (Radu Big şi Mirel Mihali) de la Fundaţia CDIMM, ne-au susţinut prin propuneri de proiecte comune care vizează atât educaţia cât şi mediul de afaceri specific IMM-urilor.
După amiază, eu şi Vlad am avut o întâlnire cu cei de la The Virtual Vehicle - Competence Center. Acţionarul majoritar este Universitatea Tehnică din Graz.
Este o nebunie să dai de oameni care gândesc în termeni de genul: "Fabricaţie Digitală", "Inginerie Virtuală", "Fabricaţie Virtuală"! Şi uneori mă gândeam că m-a prins nebunia!....poate! Puţin!
Cred că trebuie răsturnate puţin conceptele, valorile şi mai ales preocupările!
Oare când încem? ....şi cum?....şi cu cine?

Niciun comentariu: