joi, noiembrie 02, 2006

Dezvoltarea utilizarii blogului

De acum am si studenţi la doctorat! Atât la zi, cât şi la forma fără frecvenţă. Fiind la inceput, am incercat să iau haţurile în mână şi ....cu multă râvnă sa trecem la treabă.
Curgeau saptamanal sarcini şi informaţii....
La un moment dat, ...unul din doctoranzi "s-a supărat" şi mi-a spus doar atât: "o să fac un blog pe care să fie comunicate toate cele ce trebuie aflate...". El este şi inginerul de comunicaţii pe internet al Universităţii de Nord.
A instalat "Serendipity",... iar au am trecut la treabă! Aşa că, ...am respectat cererea doctoranzilor şi s-a născut 4 My Ph.D Students, cu găzduire pe site-ul Universităţii de Nord din Baia Mare.
Vestea bună este că i-am ambiţionat şi pe studenţii de la Inginerie şi Management, care au reactualizat o ideea mai veche şi acum editează, tot pe Serendipity, ceea ce ei numesc revista-blog "ATLANTIS DE NORD"!
Să vedem incotro....ca prea mulţi îi spun doar "jurnalism" la ceea ce eu numesc "blogăreală"? Unii chiar inţeleg numai jurnalism prin " a face blogging"!

Niciun comentariu: