luni, aprilie 25, 2005

De la altii citire

Am citit o însemnare deosebit de interesantă. Evoluţia IT-ului în România, pe blogul lui Tudor Galoş, de la Poli Bucureşti. Am aflat că este un student deosebit, nu numai prin ceea ce scrie. Pe lânga recomandarea de a-i citi blogul, (cu multe probleme serioase, profesional abordate), îmi permit să preiau de la el o idee deosebită:
"Pt studenţi: învăţaţi mai ales în afara şcolii; adică învăţaţi ce înseamnă un proiect, învăţaţi să fiţi creativi, să puteţi purta o discuţie cu un client, gândiţi-vă la viitorul vostru pe termen lung."
Toţi cei care suntem actori în mediul universitar, studenţi şi cadre didactice ar trebui să ne "reformatăm" atitudinea pe criterii ce devin fundamentale pe piaţa şi care sunt foarte concis prezentate. Si când imi amintesc de studentul meu cel supărat, pentru că doar în anul V a aflat că un inginer trebuie să ştie destul de multe: AutoCAD, utilizarea calculatorului, limba engleză.........Da! Sunt vinovat că nu i-am deschis ochii cu cinci ani mai devreme!

Niciun comentariu: