sâmbătă, martie 26, 2005

Studentii dau de lucruri noi!

Am fost la Bucuresti pentru o zi, la Poli! Viaţa studenţească se modifică la Bucureşti aşa cum se modifică şi la noi! Câte un pic şi profund. Ne-am intilnit mai mulţi profesori, să discutăm probleme de viitor pentru studenţi. Toţi vizăm schimbarea. Îmi face impresia că schimbarea vine cu paşi repezi. Studenţii de astăzi din Bucuresti mi s-au parut altfel. Mai dinamici, mai curioşi, transformati faţă de cei de acu' câţiva ani. La fel cum se întâmplă pe la noi.
Blogurile mi-au fost vizitate de mulţii, unii studenţi, alţii nu.
Maria şi Cezar de la Managementul firmei mi-au produs o mare bucurie! Au dat de Edward de Bono! În urmă cu citeva săptămâni am scris un post despre de Bono. Şi pe mine ma fascinează. la fel, la întoarcerede la Bucureşti, citeam un articol al profesorului Abrudan Ioan de la Universitatea Tehnică din Cluj, despre de Bono. De Bono este aşezat în lista primilor 250 de personalităţi care au marcat decisiv progresul omenirii. Acest savant de mare notorietate este un "lider al metodelor de creativitate". Bravo Maria ! Bravo Cezar! Ma bucur ca începeţi să căutaţi, mă bucur că începeţi să găsiţi! Tema pentru un referat vă este deja clară!
Raul Ghiran de la TCM (acu că i-am făcut link, cred că va posta ceva pe blogul lui!!!) a dat de prelucrările cu jetul abraziv. Felicitări! Sapă mai bine! E un domeniu minunat! Vei găsi diverse combinaţii, apa-laser; apa- abraziv! Vei găsi! Sunt convins! Imi doresc să găseşti tu! Să îţi fie bucuria mai mare!

Niciun comentariu: