duminică, martie 06, 2005

Posibilă "meme" pentru studenţi!

Din scurtele contacte de ultimă oră, cu voi, studenţii, constat că există pachete de problematici ale studenţilor. Nu e vorba de probleme individuale, ci de acele probleme majore, prezente aproape la fiecare, probleme care vă macina mintea şi sufletul. De multe ori aceste probleme trebuiesc dezvăluite, pentru a încerca să le înţelegem mai bine. Şi aceste probleme nu sunt numai de şcoală!
Urmează o provocare, pentru toţi studenţii, indiferent de la ce specializare!
Prezentati trei mari probleme de ale dumenavoastră şi eu vă raspund la trei întrebări. Îmi rezerv dreptul de a evita raspunsul, dacă indecenţa este prezentă în întrebare!
Aştept!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ma numesc Ghiurcanas Ionut. Am un comentariu legat de nota. Singurele dati cand am satisfactie este atunci cand am reusit sa invat ceva nu atunci cand am primit o nota indiferent care ar fi ea. Nu sunt adeptul reproducerii informatiei ci prefer sintezele si cateodata dau importanta unor detalii care nesemnificative pentru unii fac didferenta. Detalii de finete dar care iti atrag atentia.

Anonim spunea...

Aveti un suport de curs, daca pot sa-l numesc asa? Notitele care reusesc sa le iau nu sunt suficiente. Va multumesc pentru rabdare.

Anonim spunea...

sunt lobontiu mirabela, dar prefer sa mi se zica mira. poate ar trebui sa scriu cu litere mari la-nceput de propozitie, da` in fine.... de ce am scris?! cred ca de curiozitate. deci, domnule profesor nici nu ar trebui sa cititi gangureala asta infantila( de parca ar fi o clasificare a gangurelilor). incep sa bat campii. sunt de acord cu ionut cu invatatu` ala anost. eu recunosc ca daca am invatat, cuvant cu cuvant, am facut-o doar de vreo 2-3 ori in cei 3 ani de studii. sper ca materia d-voastra sa ma faca sa ma implic mai mult in invatamantul superior. cred ca ajunge primul comentariu........

Mircea Lobonțiu spunea...

Scumpilor ! Mai cu indrazneala!
1. O sa primiti un suport de curs, dupa fiecare capitol, fie pe discheta , fie copie.
2. Eu nu vreau sa invatati! Eu as vrea sa invatati facind cite ceva!
3. Uneori, aspecte elementare trebuie invatate, ca sa avem limbaj comun!
4. Fiecare,....cindva.....am inceput....cu gingureala! Asa ca sa nu ne fie rusine sau jena! facind, indraznind avansam!